Turuliidrile omaselt oleme innovatiivsed ja järgime maailma veinitrende. Seetõttu oleme toonud jätkuvalt kasvavasse 1-liitriste tetraveinide segementi juurde ühe chilli liikme!
Dreamer Chiller eristub oma silmatorkava ja noorusliku pakendi poolest ning hakkab silma ka uutele tarbijatele.
Tegemist on kerge ja värske seltskonnajoogiga, mis sobib lihtsate roogade ja kergete suupistete juurde. Tootel on ka atraktiivne müügihind.
Dreamer kaubamärk tähistab 2025. aastal oma 30. juubelit! Kõik need aastakümned on Dreamer olnud nr1 veinikaubamärk Eestis!
Dreameri ajalugu ulatub aastasse 1995, mil Rumeenias toodetud veine hakati müüma Late Harvest kaubamärgi all. Esimesena jõudis Eesti turule Late Harvest Chardonnay. Väga heale vastuvõtule järgnesid veinisarja laienemisaastad ning 2004. aastal koondati veinid Dreamer Late Harvest kaubamärgi alla.
Dreamer veini tuntakse ka selle hüüdnime ehk „lamava mehe” järgi. See hüüdnimi pärineb veinietiketile säetud maalilt – tegelikult maali fragmendist, mis kujutab aasal pikutavat laisklevat meest. Rumeenia hobikunstniku Gheorghe Babet maalil “Ora Pranzului” ehk eesti keeles “Leiba luusse laskma” pikutav mees iseloomustab ideaalselt kommunismi aegseid Rumeenia veinifarme, kus viinamarjade korjamine oli teisejärguline. Ehk, viinamarjade korjamiseni jõuti alati siis, kui kõik muu oli põldudelt-peenardelt koristatud. Nii toimuski hiline korje ehk late harvest, mille tõttu viinamarjad olid küpsenud suureks, väga magusaks ja neist sai teha lihtsa vaevaga kerget, magusamapoolset veini.
Tänaseks on Dreamer veinide etiketid ja tootjad mitmeid kordi vahetunud, kuid maalilt pärit lamav mees on jäänud alatiseks veini tutvustama. Hetkel ripub originaalmaal ühe Kanada kollektsionääri seinal ja nii maali omanik kui ka kunstnik teavad, et väikeses Eestis on see maalifragment müüdavaima veini etiketil.
„Lamavat meest“ võib pidada Eesti veinikultuuri üheks teerajajaks, mis on jäänud tuhandete inimeste südamesse tänase päevani.
Seda viimast fakti kinnitab ka asjaolu, et Dreamer veinisari hõlmab täna ikka veel 6% kogu Eesti veiniturust (AC Nielsen 2023).
Chilli Sina ka! Suvi kestab veel!